Van Sogndal naar Geiranger!

16 juni 2015 - Geirangerfjord, Noorwegen

Na een heerlijke douche in een mooie badkamer op de camping in Sogndal zijn we eerst nog gaan kijken bij de stavkirke in Kaupanger. Bij toeval door een verkeerde afslag te nemen kwamen we via een hele mooie weg bij een vliegveld op 1200 meter hoogte. Trijnie moest wederom weer even het verkeer regelen onderweg, dit keer een grote bus die er niet langs kon!

Daarna een prachtige route met vergezichten, haarspeldbochten, sneeuw, zon en mooie weerspiegelingen in het water!!

Het was een stralende dag en we staan nu op een heel mooi plekje aan het Geiranger fjord

1. Femia:
    16 juni 2015
    Jullie moeten nu onderhand niet steeds die bus midden op de weg zetten . Steeds dat geregel van het verkeer.....
  2. Femia:
    16 juni 2015
    Vooral het wolkje.....
  3. Oma Kip:
    17 juni 2015
    Beetje hard werken daar voor Trijnie...geef haar maar een extraatje vanavond!! ziet er geweldig uit! vermijd de drukte, (ha,ha) maar een beetje voor Trijnie. veel rij en kijk plezier.
  4. Egbert:
    17 juni 2015
    Schitterend hor..die foto's. Is dat ook het strandje waar wij 100 jaar geleden met de boot omgerold zijn? Hoe warm is het eigenlijk. Ook ben ik benieuwd wie Oma Kip is.

Jij Snakker Ikke Norsk