Bezoek aan onze familie in Torvastad en de Fjorden!

15 juni 2015 - Sogndal, Noorwegen

Op zondag ochtend was het file bij de 4 douches op de camping!

Trijnie had ook nog eens het verkeerde muntje meegenomen en die paste nou net niet!! Dus je kunt wel raden.......

Toen op weg via de zuidkust en Stavanger, tunnel en ferje naar Torvastad.

Daar heel erg hartelijk ontvangen en heerlijk gegeten.

Ze wonen daar prachtig met een eeuw oude rørbru!

Toen zijn we doorgereden naar Lofthus aan het Eidfjord.

Laat aangekomen en na een paar borrels snel gaan slapen.

Maandag een hele mooie route gereden over het Vikafjell, van Voss naar Vangsnes.

Heel veel sneeuw en prachtige uitzichten.

Vanmorgen nog wel even een hachelijk avontuur meegemaakt,

Namelijk dat we niet langs een vrachtwagen af konden door een erg smalle weg!

Trijnie heeft zich toen opgeworpen als verkeersregelaar en tien auto's achteruit laten rijden om zo meer plaats te maken voor passage onze camper en vrachtauto!!

Dat was wel even stressen..............Ku.......Gv......

Nu zitten we heerlijk aan het Sognefjord in de zon!